Sommarjobba som Administratör inom logistik

Pokayoke AB

Ort:Göteborg 

Omfattning: Visstidsanställning 

Sista ansökningsdag 2024-05-12 

Om tjänsten

På uppdrag av vår kund söker vi nu en Lageradministratör. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid under perioden v22-32 med goda möjligheter till fortsatt arbete.
Arbetstid måndag-fredag 07.30-16.30

Dina arbetsuppgifter

Här kommer du hantera inkommande orders och önskemål från våra kunder. Ordna med utleveranser, spåra gods, hantera avvikelser, hålla koll på saldon och transaktioner. Du kommer även stötta dina lagerkollegor administrativt.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
  • Orderstansning
  • Kundkontakt
  • Felsökning
  • Avvikelsehantering
  • Administrativt stöd
  • Kundservice

Vad vi söker

Som person är du ambitiös, driven och har en stor vilja att utvecklas. I ditt arbetssätt är du ansvarstagande, strukturerad, lösningsorienterad och värdesätter ordning och reda. Du är serviceinriktad, kommunikativ och gillar att hjälpa andra.
Vidare ser vi att du har mycket goda kunskaper i det svenska språket samt hanterar engelska väl i både tal och skrift och god erfarenhet av MS Office.
Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom logistikbranschen är detta starkt meriterande.
Perfekt jobb för dig som läser en logistkutbildning och vill fortsätta att jobba extra efter sommaren.

Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper och ser naturligtvis att du vill fortsätta att utvecklas i din roll.

Tjänsten startar v22 och intervjuer sker löpande, så välkommen med din ansökan redan idag!

Om Pokayoke

Pokayoke är ett kompetensbolag inom logistik med bemanning som kärnverksamhet. Vi består av logistikspecialister och med vår långa erfarenhet i branschen finns det inte en logistikutmaning vi inte stått inför. Detta är en kunskap vi nu vill dela med oss av.
 

Rekryteringsansvarig
Marcus Eriksson
me@pokayoke.se